MEMNUN MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili memnuniyetinizi ,isterseniz nedenleriyle birlikte anlatabilir , hangi şartlarda memnun olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz .

BEKLENTİSİ OLAN MÜŞTERİ

Ürün veya Hizmetten genel olarak memnunsunuz ,yalnız bazı sorunlar yanısıra belki de sizinde önerileriniz bulunmakta . Sorun ,Öneri ve Çözümlerinizi paylaşın .

ŞİKAYETÇİ MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili Şikayetlerinizi ,nedenleriyle birlikte anlatabilir ,hangi şartlarda şikayetçi olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz.

7 Kasım 2007 Çarşamba

Şikayetçi Müşteri

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili şikayetlerinizi ,nedenleriyle birlikte anlatabilir ,hangi şartlarda şikayetçi olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi aşağıda yorumlar bölümünde açıklayabilirsiniz.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ttnet 'e adsl aboneliği için başvuralı 15 günü geçti.hiç bir cevap alamıyoruz.telekomu arayın diyorlar telekomun telefonları grev varmış açılmıyor .O zaman neden başvuruyu alırken grev dolayısıyla başvurunun bir işe yaramayacağını söylemiyorlar ?

Adsız dedi ki...

Sayı yetkili 11.01.2008 tarihinde Erzurum şubenizden kıredi kartıyla alış veriş yaptım. Alış veriş sırasın çocuklarım için bu sefer carrefour marka kakolu süt aldım 25-30 adet ama çocuklarım sütün tadını beyenmedi alışı dedim beslenme çantasına koyduğumuz sütleri içmediğini görünce başka akraba çocuklarına vereke denedim o çocuklarında 3 içmedi biri içti bunun üzerine geri kalanları iade etmek üzere 19.01.2008 de Erzurum Carrefour mağazasına gittim durum izah ettim bu sütlerin carrefour marka olduğunu iade ederek baka bir markayla değiştirmek istediğimi söyledim kasiyer arkadaş bir yetkiliyle görüştü o arkadaşta mal bizim bi şekilde değişin dedi kasa sütleri bırakarak eşim ve çocuklarımla alış veriş yaparak tekrar kasa geldiğimizde değiştirmek için aldığımız sütleri değiştiremiyeceğimizi söylediş kasa yetkilisi kasa yetkilisin fiş olmadan değitirme yapamıyacaklarını söyledi bunu üzerine onlar bu sütü kendi mağaza markasını taşıdığını bu sütleri başka bir yerden getiremiğeceyimi fişleri yığmadığım için onlara fiş ibraz edemiyeceğim söyledim biz birşey yapamayız dedileryeni almış olduğum süt ve diyer alışverişlerimin faturasın ödeyerek iade için getirdiğim 14 adet sütleride çocuklar beyenmediyi için mağazadabırakarak ayrıldık.Kendi markasına sahib olamıyacak kadar bir firma olduğunu bildiğim için durumu siz sayıgdeğer firma yetkililerine bildirmek istedim . Bu olaydan dolayı durum bana izah edilinceye kadar birdaha mağazanıza gitmeme kararı aldım.Benim ismim NECATİ AYDIN ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEK OKULUNDA TEKNİK PERSONEL OLARAK ÇALIŞIYORUM.CEP:05369859662

burcu dedi ki...

bursa carrefoursa expresste çalışan kasa elamanlarınızı nasıl eğitiyorsunuz bilmiyorum ama hiç bir işe yaramadığıkesin bugün(03/12/2008) yukarıda ismi yazılı olan mağazanızdan alışveriş yaptım ama bir daha gideceğimi sanmıyorum çünkü kasiyer arkadaş o kadar agresiftiki para üstünü kafama yemediğime dua ederek oradan ayrılmak zorunda kaldım insanlarla uğraşılan bir iş yapıyorlarsa insanlara biraz daha saygılı olmalılar

Adsız dedi ki...

iyi calışmalar .anneler günü nedeniyle güzellik ,cilt bakım ve kozmetik ürünlerinde yaptıgınız %30 ve %50 indirimleriniz tüm carrefoursalarda diye reklamlarınız var.fakat bügün gitmiş oldugum malatya expressde gecerli olmadıgını söylediler şikayetciyim.lütfen ilgilenin yarın tekrar gidicem.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
22.02.2011 tarihinde Erzurum şubenizden BUSSO GYM BALL -75 cm- markalı plates topu aldım fakat topu rahat kullanamadığımız dolayı 25.02.2011 tarihnde değiştirmek üzere marketinize geldim, hiçbir itiraz edilmeden topu geri idae ettim .Yerine 65 cm aynı markadan tekrar aldım fakat kasaya geldiğimde topun fiyatını artmış olarak ödedim.Müşteri temsilcisine danıştığımda ilk aldığım ürünün diğer katalokta indirimli ürün olduğunu ,indirmden çıktığını söyledi.Maden indirimden çıkmış bir ürün bunu neden müşteri temsilcisi olarak çalışan elemanınız bilmiyor , bizi neden uyarmıyor.Ürünü alırkende ürünleri dizmiş olduğunuz raflarda fiyat etiketi sadece bir rafta vardı oda fiyatı en az olan topun fiyatıdı diğer raflarda fiyat etiketi yoktu.Bunun biz müşterileri kandırmaca oyunu olduğununu düşünüyorum.Yeterli kalitede,bilgide ve beceride eleman yetiştirmenizi, çalıştırmanız gerektiğini düşünüyorum.Yaşadığımız bu olay ilk değil aynı sıkıntıyı daha öncede değişik gıda maddelerinde yaşadık ürünü alırken fiyat başka kasaya ödemeye gelince fiyat başka oluyor.Umarım dikkate alır ve hizmetlerinizdeki kaliteyi artırırsınız.

Hasan , isterseniz arayabilirsiniz telefonum ürünü iade ettiğim için müşteri hizmetlerinizde mevcuttur.

Kolay gelsin.

Müşteri Memnuniyetinde Önemli Unsurlar

Müşteri,Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti,Şikayet,Ürün Şikayeti,Memnun Müşteri,İyi Ürün ,Ambalaj Sorunları