MEMNUN MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili memnuniyetinizi ,isterseniz nedenleriyle birlikte anlatabilir , hangi şartlarda memnun olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz .

BEKLENTİSİ OLAN MÜŞTERİ

Ürün veya Hizmetten genel olarak memnunsunuz ,yalnız bazı sorunlar yanısıra belki de sizinde önerileriniz bulunmakta . Sorun ,Öneri ve Çözümlerinizi paylaşın .

ŞİKAYETÇİ MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili Şikayetlerinizi ,nedenleriyle birlikte anlatabilir ,hangi şartlarda şikayetçi olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz.

10 Kasım 2007 Cumartesi

Digitürk Takımlara Eşit Davransın

Digitürkten beklentim maç yorumlarında her takıma eşit davranılması.Yorumcular her zaman büyük takım taraftarı ve maça o takım açısından bakıyorlar.Bu konunun önemli olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Müşteri Memnuniyetinde Önemli Unsurlar

Müşteri,Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti,Şikayet,Ürün Şikayeti,Memnun Müşteri,İyi Ürün ,Ambalaj Sorunları