Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili memnuniyetinizi ,isterseniz nedenleriyle birlikte anlatabilir , hangi şartlarda memnun olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz .
BEKLENTİSİ OLAN MÜŞTERİ
Ürün veya Hizmetten genel olarak memnunsunuz ,yalnız bazı sorunlar yanısıra belki de sizinde önerileriniz bulunmakta . Sorun ,Öneri ve Çözümlerinizi paylaşın .
ŞİKAYETÇİ MÜŞTERİ
Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili Şikayetlerinizi ,nedenleriyle birlikte anlatabilir ,hangi şartlarda şikayetçi olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz.
10 Kasım 2007 Cumartesi
Digitürk Takımlara Eşit Davransın
Digitürkten beklentim maç yorumlarında her takıma eşit davranılması.Yorumcular her zaman büyük takım taraftarı ve maça o takım açısından bakıyorlar.Bu konunun önemli olduğunu düşünüyorum.
Yukarıda MEMNUN MÜŞTERİ ,BEKLENTİSİ OLAN MÜŞTERİ ,ŞİKAYETÇİ MÜŞTERİ Başlıklarına Tıklayıp ,Yorumlar Bölümünde Ürün ve Hizmetlerle İlgili Görüşlerinizi Paylaşabilirsiniz.
Bir Ürün Satın Alırken Kararınızı En Çok Hangileri Etkiler ?
Firmalara Yol Gösterici Memnuniyet ,Beklenti ve Şikayetleriniz sitemizde yayınlanacaktır .
Müşteri Memnuniyeti bir '' NEW IDEAS '' uygulamasıdır .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder