MEMNUN MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili memnuniyetinizi ,isterseniz nedenleriyle birlikte anlatabilir , hangi şartlarda memnun olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz .

BEKLENTİSİ OLAN MÜŞTERİ

Ürün veya Hizmetten genel olarak memnunsunuz ,yalnız bazı sorunlar yanısıra belki de sizinde önerileriniz bulunmakta . Sorun ,Öneri ve Çözümlerinizi paylaşın .

ŞİKAYETÇİ MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili Şikayetlerinizi ,nedenleriyle birlikte anlatabilir ,hangi şartlarda şikayetçi olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz.

14 Kasım 2007 Çarşamba

Carrefour bu konuda ne yapabilir ?

Carrefour'dan bir palto aldım.Tekstil bölümüyle ilgilenen bir görevli yoktu.Kasada ödeme yaparken herhangi bir garantisi olmadığını sordum.Kasiyer arkadaş danışmaya yönlendirdi.Danışma ilgili reyona sorduğunda oradaki yetkili ''yıkama talimatına uyulursa bir şey olmaz ''diye cevap verdi ve 15 gün içinde bir sorun olursa iade edebileceğimi söylediler.Reyondaki arkadaşın baştansavma cevabı beni çok şaşırttı.Beklentim ,Böyle bir firmanın 15 gün sonra dahi bile olsa çıkabilecek bir sorunla ilgileneceği idi.

Hiç yorum yok:

Müşteri Memnuniyetinde Önemli Unsurlar

Müşteri,Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti,Şikayet,Ürün Şikayeti,Memnun Müşteri,İyi Ürün ,Ambalaj Sorunları