14 Kasım 2007 Çarşamba
Carrefour bu konuda ne yapabilir ?
Carrefour'dan bir palto aldım.Tekstil bölümüyle ilgilenen bir görevli yoktu.Kasada ödeme yaparken herhangi bir garantisi olmadığını sordum.Kasiyer arkadaş danışmaya yönlendirdi.Danışma ilgili reyona sorduğunda oradaki yetkili ''yıkama talimatına uyulursa bir şey olmaz ''diye cevap verdi ve 15 gün içinde bir sorun olursa iade edebileceğimi söylediler.Reyondaki arkadaşın baştansavma cevabı beni çok şaşırttı.Beklentim ,Böyle bir firmanın 15 gün sonra dahi bile olsa çıkabilecek bir sorunla ilgileneceği idi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Müşteri Memnuniyetinde Önemli Unsurlar
Müşteri,Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti,Şikayet,Ürün Şikayeti,Memnun Müşteri,İyi Ürün ,Ambalaj Sorunları
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder