Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili memnuniyetinizi ,isterseniz nedenleriyle birlikte anlatabilir , hangi şartlarda memnun olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz .
BEKLENTİSİ OLAN MÜŞTERİ
Ürün veya Hizmetten genel olarak memnunsunuz ,yalnız bazı sorunlar yanısıra belki de sizinde önerileriniz bulunmakta . Sorun ,Öneri ve Çözümlerinizi paylaşın .
ŞİKAYETÇİ MÜŞTERİ
Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili Şikayetlerinizi ,nedenleriyle birlikte anlatabilir ,hangi şartlarda şikayetçi olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz.
7 Kasım 2007 Çarşamba
Adsl Hakkında
ttnet 'e adsl aboneliği için başvuralı 15 günü geçti.hiç bir cevap alamıyoruz.telekomu arayın diyorlar telekomun telefonları grev varmış açılmıyor .O zaman neden başvuruyu alırken grev dolayısıyla başvurunun bir işe yaramayacağını söylemiyorlar ?
Yukarıda MEMNUN MÜŞTERİ ,BEKLENTİSİ OLAN MÜŞTERİ ,ŞİKAYETÇİ MÜŞTERİ Başlıklarına Tıklayıp ,Yorumlar Bölümünde Ürün ve Hizmetlerle İlgili Görüşlerinizi Paylaşabilirsiniz.
Bir Ürün Satın Alırken Kararınızı En Çok Hangileri Etkiler ?
Firmalara Yol Gösterici Memnuniyet ,Beklenti ve Şikayetleriniz sitemizde yayınlanacaktır .
Müşteri Memnuniyeti bir '' NEW IDEAS '' uygulamasıdır .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder