MEMNUN MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili memnuniyetinizi ,isterseniz nedenleriyle birlikte anlatabilir , hangi şartlarda memnun olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz .

BEKLENTİSİ OLAN MÜŞTERİ

Ürün veya Hizmetten genel olarak memnunsunuz ,yalnız bazı sorunlar yanısıra belki de sizinde önerileriniz bulunmakta . Sorun ,Öneri ve Çözümlerinizi paylaşın .

ŞİKAYETÇİ MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili Şikayetlerinizi ,nedenleriyle birlikte anlatabilir ,hangi şartlarda şikayetçi olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz.

12 Mayıs 2009 Salı

Reklam Ve Yaratacağı Beklentiler Uyumlu Olmalı

iyi calışmalar .anneler günü nedeniyle güzellik ,cilt bakım ve kozmetik ürünlerinde yaptıgınız %30 ve %50 indirimleriniz tüm carrefoursalarda diye reklamlarınız var.fakat bügün gitmiş oldugum malatya expressde gecerli olmadıgını söylediler şikayetciyim.lütfen ilgilenin yarın tekrar gidicem.

Hiç yorum yok:

Müşteri Memnuniyetinde Önemli Unsurlar

Müşteri,Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti,Şikayet,Ürün Şikayeti,Memnun Müşteri,İyi Ürün ,Ambalaj Sorunları