18 Ekim 2007 Perşembe
Memnun Müşteri
Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili memnuniyetinizi ,isterseniz nedenleriyle birlikte anlatabilir , hangi şartlarda memnun olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi ,firmanın ,sizler için başka neler yapması gerektiğini aşağıda yorumlar bölümünde açıklayabilirsiniz .
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Müşteri Memnuniyetinde Önemli Unsurlar
Müşteri,Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti,Şikayet,Ürün Şikayeti,Memnun Müşteri,İyi Ürün ,Ambalaj Sorunları
2 yorum:
Artık bir Total müşterisiyim.
Total ‘den geçen yılda alışverişte piyango bileti verdiği için benzin almıştım.Sonra bir daha uğramadım.Bu yıl yine aynı kampanyayı yapmışlar fakat club total kartınız varsa yararlanıyorsunuz.
Piyango bileti için kartlarını mecburen aldım.Aslında piyango kampanyası sonrası kullanmayı düşünmezken ,1 yıllık yol yardımı kazandığımı bildiren bir mesaj gönderdiler ,bu durum ilgimi çekince internet sitelerine baktım ,biraz daha onlardan benzin alırsam 1 yıl süreli medikal yardım hizmeti alacağım belirtiliyordu.
Diğer benzin aldığım şirketin de kartı vardı ama sadece puan veriyordu .Bazense mendil ve kampanyadayken bile ampulu istersem veriyordu.Totalde piyango biletiyle başlayan hikayem yol ve tıbbi yardım ayrıca puanlarla yakıt alma imkanına dönüştü.
Sürekli müşterileri oldum sanırım ,teşekkürler Total
Adana CarrefourSa mağazasından ev hediyesi olarak bize alınan elektrik süpürgesinde yaşadığımız sorunu gideren,GÜLER YÜZÜ ve NEZAKETİ ile yardımcı olan personel ALİYE HANIM,HANDAN HANIM ve ÖZLEM HANIM a teşekkür ederiz.
Yorum Gönder