MEMNUN MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili memnuniyetinizi ,isterseniz nedenleriyle birlikte anlatabilir , hangi şartlarda memnun olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz .

BEKLENTİSİ OLAN MÜŞTERİ

Ürün veya Hizmetten genel olarak memnunsunuz ,yalnız bazı sorunlar yanısıra belki de sizinde önerileriniz bulunmakta . Sorun ,Öneri ve Çözümlerinizi paylaşın .

ŞİKAYETÇİ MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili Şikayetlerinizi ,nedenleriyle birlikte anlatabilir ,hangi şartlarda şikayetçi olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz.

26 Ocak 2008 Cumartesi

Carrefour Kırgın Müşterisini Yeniden Kazanabilecekmi ?

Sayı yetkili 11.01.2008 tarihinde Erzurum şubenizden kıredi kartıyla alış veriş yaptım. Alış veriş sırasın çocuklarım için bu sefer carrefour marka kakolu süt aldım

25-30 adet ama çocuklarım sütün tadını beyenmedi alışı dedim beslenme çantasına koyduğumuz sütleri içmediğini görünce başka akraba çocuklarına vereke denedim o çocuklarında 3 içmedi biri içti bunun üzerine geri kalanları iade etmek üzere 19.01.2008 de Erzurum Carrefour mağazasına gittim ,

durum izah ettim bu sütlerin carrefour marka olduğunu iade ederek baka bir markayla değiştirmek istediğimi söyledim kasiyer arkadaş bir yetkiliyle görüştü o arkadaşta mal bizim bi şekilde değişin dedi.

kasa sütleri bırakarak eşim ve çocuklarımla alış veriş yaparak tekrar kasa geldiğimizde değiştirmek için aldığımız sütleri değiştiremiyeceğimizi söylediş kasa yetkilisi kasa yetkilisin fiş olmadan değitirme yapamıyacaklarını söyledi bunu üzerine onlar bu sütü kendi mağaza markasını taşıdığını bu sütleri başka bir yerden getiremiğeceyimi fişleri yığmadığım için onlara fiş ibraz edemiyeceğim söyledim biz birşey yapamayız dediler

yeni almış olduğum süt ve diyer alışverişlerimin faturasın ödeyerek iade için getirdiğim 14 adet sütleride çocuklar beyenmediyi için mağazadabırakarak ayrıldık.

Kendi markasına sahib olamıyacak kadar bir firma olduğunu bildiğim için durumu siz sayıgdeğer firma yetkililerine bildirmek istedim . Bu olaydan dolayı durum bana izah edilinceye kadar birdaha mağazanıza gitmeme kararı aldım.

Öneri :

0216 655 00 00 nolu telefondan carrefour merkezini arayarak

veya

carrefour.com.tr adresinden , bize ulaşın seçeneğini seçerek ana firmaya şikayetinizi direkt olarak iletmenizi öneriyoruz.

Sonucu bildirmenizi rica ederiz.

Müşteri Memnuniyetinde Önemli Unsurlar

Müşteri,Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti,Şikayet,Ürün Şikayeti,Memnun Müşteri,İyi Ürün ,Ambalaj Sorunları