MEMNUN MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili memnuniyetinizi ,isterseniz nedenleriyle birlikte anlatabilir , hangi şartlarda memnun olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz .

BEKLENTİSİ OLAN MÜŞTERİ

Ürün veya Hizmetten genel olarak memnunsunuz ,yalnız bazı sorunlar yanısıra belki de sizinde önerileriniz bulunmakta . Sorun ,Öneri ve Çözümlerinizi paylaşın .

ŞİKAYETÇİ MÜŞTERİ

Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili Şikayetlerinizi ,nedenleriyle birlikte anlatabilir ,hangi şartlarda şikayetçi olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi açıklayabilirsiniz.

26 Ocak 2008 Cumartesi

Carrefour Kırgın Müşterisini Yeniden Kazanabilecekmi ?

Sayı yetkili 11.01.2008 tarihinde Erzurum şubenizden kıredi kartıyla alış veriş yaptım. Alış veriş sırasın çocuklarım için bu sefer carrefour marka kakolu süt aldım

25-30 adet ama çocuklarım sütün tadını beyenmedi alışı dedim beslenme çantasına koyduğumuz sütleri içmediğini görünce başka akraba çocuklarına vereke denedim o çocuklarında 3 içmedi biri içti bunun üzerine geri kalanları iade etmek üzere 19.01.2008 de Erzurum Carrefour mağazasına gittim ,

durum izah ettim bu sütlerin carrefour marka olduğunu iade ederek baka bir markayla değiştirmek istediğimi söyledim kasiyer arkadaş bir yetkiliyle görüştü o arkadaşta mal bizim bi şekilde değişin dedi.

kasa sütleri bırakarak eşim ve çocuklarımla alış veriş yaparak tekrar kasa geldiğimizde değiştirmek için aldığımız sütleri değiştiremiyeceğimizi söylediş kasa yetkilisi kasa yetkilisin fiş olmadan değitirme yapamıyacaklarını söyledi bunu üzerine onlar bu sütü kendi mağaza markasını taşıdığını bu sütleri başka bir yerden getiremiğeceyimi fişleri yığmadığım için onlara fiş ibraz edemiyeceğim söyledim biz birşey yapamayız dediler

yeni almış olduğum süt ve diyer alışverişlerimin faturasın ödeyerek iade için getirdiğim 14 adet sütleride çocuklar beyenmediyi için mağazadabırakarak ayrıldık.

Kendi markasına sahib olamıyacak kadar bir firma olduğunu bildiğim için durumu siz sayıgdeğer firma yetkililerine bildirmek istedim . Bu olaydan dolayı durum bana izah edilinceye kadar birdaha mağazanıza gitmeme kararı aldım.

Öneri :

0216 655 00 00 nolu telefondan carrefour merkezini arayarak

veya

carrefour.com.tr adresinden , bize ulaşın seçeneğini seçerek ana firmaya şikayetinizi direkt olarak iletmenizi öneriyoruz.

Sonucu bildirmenizi rica ederiz.

4 yorum:

uygur dedi ki...

batıkent mağazanızdan süreki alışveriş yapan bir müşteriyim bugün elektrik süpürgesi ütü aldım reyonda bulunan personele (Zübeyde hanım)süpürgenin kırmızı rengini almak istiyorum dedim oda bir kutu verdi ve içindekinin kırmızı olduğunu söyledi eve getirip açtığımıda gri renk olduğunu gördüm tekrar değiştirmek için gittiğimde iade bölümünden o şahsı (zübeyde hanımı) çağırdılar ve durumu ona izah ettiğimde beni terslercesine griyse gri diyerek beni tersledi ben sen ne diyorsun arkadaş benimle neden bu kdar samimi tarza konuşup azarlıyorsun dediğimde bu nasıl mağazacılık carrefour milyonlarca lira harcayıp müşteri memnuniyeti ön planda tutuyor sen kimsin böyle mağazanın adını lekeliyorsun dedğimde işine gelmiyorsa git başka yerden alışvariş yap dedi bende seni şikayet ederim dediğimde git istediğn yere şikayet et diye bağırarak beni ailemin yanında küçük duruma düşürdü kamera kayıtları varsa incelenebilir buranın yetkilisini çağırın dediğimde elekronik bölümü şefi geldi olayı anlattığımda kendisinin onu uyaracağını söyledi ben o bayanın adını öğrenmek istiyorum dediğimde bana isim veremeyiz o bu mağazanın elemanı değil tefalin elemanı dedi peki bana yaptığı sadece senin sözlü olarak onu uyarmanlamı kalacak dedğimde evet diyerek sanki dalga geçer gibi bir mizah sergiledi ve arkama baka baka çıkıp gitmek zorunda kaldım ne isimlerini öğrenebildim nede birini birine şikayet edemedim öylece çıktım şimdi söylüyorum o kadar yıldır alışveriş yapan bir müşteriniz olarak fatura bilgilerimden onlarıda inceleyebilirsiniz ama artık yapmıcam ve çevreme bu olayı anlatıp onlarıda bilgilendircem belki ulaşıp yazdıklarımı dikkete aldığınızı göstermek isterseniz son alışveriş fatura numarası 400353 03-05--2009 saat 15- 13 telefon numaram 0532 255 55 86 zübeyde hanım ve o elokronik şefinden şikayetciyim onlar hakkında adam akılllı bi işlem yapıldığını duymadan bu kırgınlığım gitmeycek ilk önce carrefour personelini adam gibi insanlardan eğitilmiş kişilerden seçmeli

Gülay dedi ki...

Carrefour ile ilgili şikayetlere internette genel olarak bakıyordum. Çünkü ne yazık ki personel ve müşteri memnuniyeti konusunda vaadettiklerini yerine getirmekte çok gerilerde kalmış. Üstelik şikayet edebileceğimiz ne bir birimleri var ne de ettiğimiz şikayetlere sahiplenip cevap verebilecek bilinçli personeli. Şikayet ettiğinizde, ürün iadesi yapmak istediğinizde, servislerle problem yaşadığınızda, reyondaki fiyatla kasa fiyatı farklı çıktığında hep müşteri haksız... Üstelik personel nereye şikayet edersen et havasında ve üstüne üstlük bir de azar işitiyoruz şikayette bulunduğumuzda... Bunlar Haramidere Carrefourda karşılaştığımız manzaralar... Ama şimdi anlıyorum ki tüm Carrefourlarda durum aynıymış. Çok merak ediyorum "Müşteriyi dövsek de bize birşey yapamaz!!" zihniyetindeki Carrefour gücünü müşteriden almıyor da nerden alıyor acaba? Acaba 10"u gider 1000 enayi gelir nasıl olsa zihniyetinden kaynaklanıyor olabilir mi bu davranışların sebebi? Ya tepedekiler? Hiç mi bunlardan haberdar olmuyor Sabancılar ya da vekilleri?...

Adsız dedi ki...

Yani bilinçli personel bekleyip biliçsiz davranan müşterilere o kadar sinir oluyorum ki reyondaki fiyatla kasadan geçen fiyatın kasiyerle ne alakası var reyon personeli markaların merchleri tarafından konuluyor merkeze fiyatlar gönderiliyor dolayısıyla GMden geliyor kasa aktarımları bunlarda kasiyerin ne alakası var o sadece okutuyor. Ayrıca ayda 300 tlye bir dakika boş oturmayan bu insanların yerine kendinizi bir koyun bakalım binlerce karakter yapısına sahip insanlardan alakanız olmayan herşey hakkında laf işittiğinizi ne kadar dayanırsınız. Biz kafasını kaldırıp ne tür bir kasada olduğunu bilmeyen kendine söylendiğinde bin tane laf duyarak çalışan insanlarız müşterilerin çoğu ise ne yazıkki fiyat etiketi okumayı bile bilmedikleri için onunda hıncını kasiyerden çıkarmaya bayılıyor buyrun 1 ay kasiyerlik yapın bakalım ne kadar kolay ya da ne kadar stresli

Adsız dedi ki...

bence mağazanızın iyi cirolar yapmasını istiyorsanızpersonel eyitimine önem vermelisiniz birkere aynı reyonda eşler çalışmamalı hele reyon şefinin eşi firma elamanıysa çok haksızlıklar oluyor mesela reyon şefinin eşinin teşirleri stanları anlaşması olmadanda kurulup yapılıyor rakibin ürünleri katolakta ama ne teşhir nede pano asılıyor şatışı engelleniyor mağaza ciro kaybediyor reyon şefinin eşi satışlarından ve teşhirlerinden prim alıyor bu reyon şefinin cebine giriyor.neden yapmasınki.bu etik olmayan duruma neden herkes göz yumuyor anlamıyorum üstelik .durumla ilgili kimse şikayette bulunamıyor bulunanlarda mağazadan atılıyor. böle bi durumda reyonda çalışan diyer personelin motivasyonu düşüyor ve iş yapamıyor hoş zaten buna izin verilmiyor.emplatasyona uyulmuyor reyon şefinin eşi maşallah bütün reyonları fazlasıyla kullanıyor .rakibi ne yapmalı bu durumda.konuşunza mağazadan atarım tehtidiyle karşılaşıyor .mağaza düzenini kendi lehine kullanıyorlar.her mağazanızda kamera var inceleyiniz lütfen.eşinin katolaktaki ürünlri nasıl teşirlere boğuluyor.rakip katolaktayken şipariş verilmiyor teşir yapılmıyor. %50lerde bile şipariş verilmiyor eşinin malı satılsın diye.mağaza nasıl ciro yapacak .bu nedenle firmalar elaman çekiyor yada mağazada sabit bulunan personele rut yaptırıyor.rakip olan firma nın tüm hediye desteyi çöpe atılıyor stantları kurulmuyor.panaları asılmıyor müşteriyle görsellik açısından tüm iletişim kesiliyor .evet şimdi ben sorayım size .reyonda çok elaman olması işinize gelir çünkü her müşteriyle bire bir ilgilenir ürün uzmanları veya satış yapan promosyoncuları tarafından daha ikna edici ve açıklayıcı satış yapılır .müşteri mağazadan memnun ayrılır satan kişi satışa adapte olduğu için 10 satan ürünü bulunduğu günlerde 5 katlar mağaza ciro kazanır müşteri memnun ayrılır .ama eleman olmaz satışı engellenir motivasyon düşerse müşteri de mennun olmaz.1 insan bin reklamdır unutmayalım .sizden ricam bu duruma el koyun herkes mutlu olsun mutlu etsin müşteriyide.yazıkki ne insanlar ekmeyinden oldu,üstelik hantal ve çalışmayan bi reyon şefi yazık diyer reyon şeflererine bakıyorumda paletle mal çekiyolar uyumlular bu adamın gözünü para hırsı bürümüş.eşi para kazansın diye sipariş çeksin diye yapdını bırakmıyor.nedenmi eşini bağlı oldu firma temsilcisi de eşinin akrabası eşide o firmada e adamda carfeurda reyon şefi olunca oh ne ala gelsin pirimler gelsin aysonu siparişleri daha neler neler varda allah bilsin siz bunları bilin ve bi önlem alın ben ce biran önce bu olaya çözüm bulun.

Müşteri Memnuniyetinde Önemli Unsurlar

Müşteri,Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti,Şikayet,Ürün Şikayeti,Memnun Müşteri,İyi Ürün ,Ambalaj Sorunları