14 Kasım 2007 Çarşamba
Carrefour bu konuda ne yapabilir ?
Carrefour'dan bir palto aldım.Tekstil bölümüyle ilgilenen bir görevli yoktu.Kasada ödeme yaparken herhangi bir garantisi olmadığını sordum.Kasiyer arkadaş danışmaya yönlendirdi.Danışma ilgili reyona sorduğunda oradaki yetkili ''yıkama talimatına uyulursa bir şey olmaz ''diye cevap verdi ve 15 gün içinde bir sorun olursa iade edebileceğimi söylediler.Reyondaki arkadaşın baştansavma cevabı beni çok şaşırttı.Beklentim ,Böyle bir firmanın 15 gün sonra dahi bile olsa çıkabilecek bir sorunla ilgileneceği idi.
10 Kasım 2007 Cumartesi
Digitürk Takımlara Eşit Davransın
Digitürkten beklentim maç yorumlarında her takıma eşit davranılması.Yorumcular her zaman büyük takım taraftarı ve maça o takım açısından bakıyorlar.Bu konunun önemli olduğunu düşünüyorum.
7 Kasım 2007 Çarşamba
Adsl Hakkında
ttnet 'e adsl aboneliği için başvuralı 15 günü geçti.hiç bir cevap alamıyoruz.telekomu arayın diyorlar telekomun telefonları grev varmış açılmıyor .O zaman neden başvuruyu alırken grev dolayısıyla başvurunun bir işe yaramayacağını söylemiyorlar ?
Nivea 'dan Beklenti
Nivea Traş kremini denemek istedim.Kremden memnunum ama tüpün kapağını kapatması zor .Sabahları acelem varken bu iş 1 dakikamı alıyordur.Bu yüzden artık kapağı açık bırakıyorum.Bu konuya bir çözüm bulunmasını istiyorum.
İyi Günler
İyi Günler
Şikayetçi Müşteri
Herhangi bir ürün veya hizmetle ilgili şikayetlerinizi ,nedenleriyle birlikte anlatabilir ,hangi şartlarda şikayetçi olduğunuz firmanın / markanın müşterisi olmaya devam edebileceğinizi aşağıda yorumlar bölümünde açıklayabilirsiniz.
Beklentisi Olan Müşteri
Ürün veya Hizmetten genel olarak memnunsunuz ,yalnız bazı sorunlar var ve sizinde önerileriniz bulunmakta . Öneri ve çözümlerinizi aşağıda yorumlar bölümünde paylaşın .
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Müşteri Memnuniyetinde Önemli Unsurlar
Müşteri,Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti,Şikayet,Ürün Şikayeti,Memnun Müşteri,İyi Ürün ,Ambalaj Sorunları